2011-09-26

Jag lever!

Kikar in och berättar att jag lever! Tycker det är jobbigt att blogga på iphonen och inne i datarummet kan jag inte sitta när Lova är vaken för där inne har jag alla pysselgrejer..

Våran lilla bebis har blivit stor, i Fredags blev hon 1 år och det firades med tårta och paket! Endel av vad hon fått är leksaker, overall, ny vagn, kläder, dockor m.m.. Kan slänga in några bilder sen!

Helgen har gått i ett!
Fredags: kalas
Lördag: Anders åkte till jobbet och jag åkte och hämta Linda och begav oss till ruds elljusspår och drack kaffe i skogen, super mysigt. Sen vidare till bergvik och köpte paket till Micke, från bergvik och hem till pappa och firade Lova, vidare till herrhagen och fira Lova igen hos svärföräldrarna där Lova även sov kvar över natten. Sist men absolut inte minst så åkte jag och Anders hem till Micke på fest, hade en jätte trevlig kväll men blev lite för mycket för mig.. Hehe!
Söndag: Anders åkte till jobbet och jag låg på soffan och tyckte synd om mig själv!

Nu har jag precis städat huset så nu blir det lite lunch innan jag åker och lämnar Lova hos Anders på Helmia för att sen åka och göra ett kvällspass på jobbet :)

Fick idag veta att Lova har dagisplats någongång mellan oktober och november!! Underbart!

Ha en bra dag i höstsolen!
Gela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar