2012-06-12

Husvisningar..

För er som följer mig här vet att jag bloggar i "perioder", nu är jag tillbaka!

Massor har hänt sen sist.. Vi har kollat på massa hus, fått ut vårat hus till försäljning, haft visning, varit i Turkiet..

Japp, nu är vårat älskade hus ute för försäljning. Känns både kul och tråkigt! Jag har dock blivit förälskad i ett gammalt stenhus i Forshaga som skulle bli så himla fint om man gjorde i ordning det. Det är två veckor sedan vi kollade på det och verkar inte vara några fler som är jätte intresserade så just nu ser det lovande ut. Ska få en ny tid för en extra visning.

Både igår och idag har vi varit på husvisning i Forshaga. Lova har blivit passad av Linda och Magnus båda dagarna och efteråt har det bjudits på mat, riktigt bortskämda har vi blivit! Igår fick Lova var med och baka en jätte god Glutenfri rabarberpaj med Linda, tror lilltjejen tyckte det var himlans kul och gott!

I morgon (hoppas jag) får vi reda på hur det gick på våran visning som var i Söndags. Det var bara 3 av 5 som dök upp tyvärr..

Bjuder på bilder från Turkiet så fort jag får tag på mammas kamera (det var hon som stod för fotograferingen)..


Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar