2013-01-25

25 Januari

Idag var det min tur att vara hemma och vabba. Anders har varit hemma hela veckan med en hostig Lova men idag var han tvungen att återvända till jobbet så då fick helt enkelt jag vara hemma. Tycker nog att hon är bättre nu men så fort hon hoppar och leker så sätter hostan igång.. Den här dagen ska jag rensa lite, fylla bilen med grejer som ska slängas, dammsuga och elda en massa för här visar det -15.

Igår var jag iväg på andra vägningen på viktväktarna och hade egentligen inga stora förhoppningar med tanke på att det visade +-0 förra veckan. Men det här veckan har jag räknat points till punkt och prickar och vara jävligt duktig om jag får säga det själv! När jag klev upp på vågen visade det -1,2 kg. Gissa om jag var nöjd?! Nu är det bara att fortsätta..

När jag var klar på viktväktarna åkte jag hem på en kopp kaffe hos Linda och Milian <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar