2013-02-13

Hata magsjukan!!

Nu tror (hoppas) jag att Lova är på bättringsvägen. Hon kräktes i morse men det tror jag har med vällingen att göra som hon vill ha. Hon fick saftsoppa och en banan först och det gick bra.. Sen när hon ville ha välling tänkte jag att vi gör ett försök och det tog inte många minuter innan allt var uppe igen :( Nu har hon i alla fall sovit en stund i vagnen på altanen, badat och druckit mer saftsoppa som hon har fått behålla!

Jag själv har torkat spyor, skurat och precis slängt in femte maskinen med kräkshanddukar och sängkläder, en maskin kvar.. Till middag idag har jag beställt Burger King av Anders, jag tänker inte ställa mig vid spisen en dag dom denna!

Inatt hoppas jag på lite sömn, för natten som var blev det inte många minuter. Känns som jag kan gå och lägga mig nu..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar