2013-09-07

Årets första marten

Idag har vi varit i Filipstan på Oxhälja med Morfar och Limpan. Köpte strumpor, en klubba och 2(?!) ballonger. Det var nämligen så här att när vi kom tillbaka till bilen så la jag in ballongen i skuffen för att sen slänga in vagnen. Tyvärr var dörrarna öppna och ballongen smög sig ut. Både Lars och Anders försökte få tag på den men det slutade med att Hello Kitty försvann upp bland molnen och Lova brast ut i gråt och förtvivlan. Ett mycket dramatiskt tillfälle vill jag lova! Men som tur var var det nära till ballongståndet och hon fick en ny jätte stor Mimmi ballong. Lyckan var nu tillbaka ;-) 



När vi kom hem käka vi mat och sen kom Linda hit med Milian som vi passade några timmar. Vi busade på golvet och tog en promenad i kvälls solen. Ett riktigt charmtroll är vad han är :)!



Nu ska jag ta mig lite gröt och mysa ner mig i soffan! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar