2013-10-30

Sämsta kocken ever!!

Dagens middag ala Gela! 
Har för första gången gjort kokt torsk, äggsås, potatis och en sallad till. 
Äggsåsen brände lite i botten och mitt självförtroende i köket föll till botten och Anders fick ta över...! 



    Men gott blev det! 

Förutom att jag har stått i köket hela dagen (läs: en timme) så har jag sålt min första egen ägda bil. Hon som köpte den hette Angelica och det var hennes första bil så det kändes bra ;) Vi kom fram till att hon bara får sälja vidare den till någon som heter Angelica ;) 
Vi sålde den pga nytt bilköp. Vi har nämligen köpt en xc90 -04 men den får vi först i December, tur det finns fler bilar på gården så länge ;) 

I morgon är jag ledig! 
Då ska jag 
•rensa bland Lovas leksaker
•stryka gardiner 
•ta en långpromenad om inte regnet öser ner
•ta en kaffe med Linda
•storstäda
•tvätta
Skönt att vara ledig...

God natt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar