2012-07-01

"-heej"

07.30 vaknade jag av att Lova stod bredvid sängen med ett stort leende och sa "-heej!"
Hon sov alltså hela natten i syn nya säng, när hon hade vaknat hade hon tänt sänglampan. Dock vet jag ju inte om hon gick in till oss direkt när hon vaknade men jag vaknade flera gånger innan hon kom upp för att lyssna om jag hörde något och det gjorde jag inte. Vi låg kvar i sängen och kollade på tv till 08.30 innan vi gick upp och åt frukost.

Idag är det kalas i Forshaga för lilla Alice och sen ut till Fiskvik för ytterligare ett kalas för min kusindotter och man. Innan vi ska ta bilen mot forshaga ska jag nog åka in till Bergvik och köpa ett skärp åt Lova. Flera par av byxorna som jag köpte herromdagen till Lova är förstora men hittade ett skärp på lindex.se.



Hoppas ni får en bra Söndag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar