2012-11-11

Mårbacka/O'Learys/Farsdag

Igår var vi på julmarknad på mårbacka, tänkte att det kan ju va mysigt.. Det var så lerigt så det var jobbigt att gå för man bara gled omkring. På parkeringen stod dom med fyrhjulingar för att dra loss folk som kört fast, vi blev en utav dom! Det blev ingen längre tur där. Inget köpte vi heller!

På kvällen var vi ut och käkade på O'Learys med mamma, Lars och Linus. Lova fick amerikanska pannkakor med glass och sirap, behöver jag säga att hela ungen var dränkt i sirap?! Jag hatar kladd! Men gott var det ;-) Jag åt fläskfil'e och klyftpotatis. När vi var klara där så stod vi utanför en stund och pratade och Lova dansade till musiken som spelades tills hon sprang rakt in i en kille och föll pladask bakåt. Jag hörde verkligen hur huvudet dunkade mot backen. Efter en stunds gallskrikande gick det över så det var ingen fara men urs va hemskt det lät!

På kvällen hade vi besök av Flurka, Karlie, Alexandra, Olle och Jim. Innan vi åkte in till O'Learys tidigare på dagen så slängde jag ihop en rulltårta så det fick bli kvällens fika :)

Nu sitter jag i soffan med Lovis och väntar på att Anders ska bli klar. Vi ska nämligen åka hem till svärföräldrarna och bli bjudna på lunch. Sen blir det vidare till min familj på en kaffe :)

Firade Anders på Farsdag i morse också, Lova hade köpt en tröja och ett par jeans till honom ;-) Han är i stort behov av kläder så det gjorde hon bra :)

Vill bara tillägga att jag inte vet varför bilderna kommer i oordning, lägger in dom så jag vill ha dom men så "hoppar" dom runt!

Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar