2012-11-27

Tisdag

Idag har jag äntligen varit iväg och fixat till frillen! Hade tänkt att bli ljusare men kom där i från med kopparfärg i stället och är super nöjd! Har en grymt bra frisör som kommer med nya ideér vilket kan vara bra i bland.. 
När Anders kom hem från jobbet åkte jag till bergvik och shoppade lite "bra att ha" grejer till Lova (vantar, strumpbyxor..), nagellack, en julhandduk till köket och en present till Anders som fyller år på fredag. 

I morgon blir det ytterligare en tur till stan för att köpa sista presenten till Anders och sen tänkte jag även hitta några julgardiner till vardagsrummet och eventuellt någon tomte så jag kan börja julpynta inför 1:a advent till helgen :) 


Världens underbaraste tokunge <3


I förrgår "möblerade" jag lite i fönstren och på diskbänken i köket. I bland behövs det inte mycket för att man ska känna att något har förändas till det bättre! Tvingade Anders att köpa färska blommor i Fredags också ;-)



Den här vågen är från min mormor <3





Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar