2013-06-01

Denna underbart härliga dag har vi spenderat ute vid Alsters kyrka för att döpa våran gudson Milian <3 När alla hade satt sig och klockorna började slå och vi står redo för att gå in säger Magnus -"Han bajsar" med paniken i ögonen, haha! Det var bara att avbryta för ett blöjbyte :)

Både jag och Anders hade en text att läsa och jag var grymt nervös men jag tror att allt gick bra och att det hördes vad jag sa. Lova fick hänga en prisma i ett träd som det stod Milians namn på, jätte duktig var hon! I början stod hon framme vid oss men sen när hon tröttnade gick hon och satte sig bakom oss och läste en bok hon hittade.

Efter kyrkan gick vi över i församlingshemmet där det först bjöds på smörgåstårta och sen massa olika tårtor och kakor, hon kan den där Linda :)



En kompis till Linda och Magnus som sjöng. Hon var riktigt duktig
och det var flera gånger som jag fick försöka hålla tårarna tillbaka.

Glada föräldrar, en mindre glad Milian och en sur Lova ;) 



Lova lekte även idag i sin "trädgård".



Barnen ville självklart vara med och öppna paket..

Fina familjen! 

Dagen kunde nog inte bli så mycket bättre och jag och Anders kan inte vara mer stolta över att vara gudföräldrar till Milian Jon Leonard <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar