2013-06-06

En lyckad dag trots allt..

Efter 3 timmar och 2 stygn senare var jag äntligen klar på akuten. Ville verkligen inte sy men läkaren övertalade mig om att det var det bästa. Kan säga att det gjorde fruktansvärt ont när hon började sy innan bedövningen hade tagit..! 

Men som sagt, det blev trots allt en lyckad dag! När jag kom ut från akuten kom Linda och hämtade upp mig så åkte vi till slussvakten och mötte upp Anders, Lova, Magnus och Milian. Där i från tog vi båtbussen till café August. Det blev god mat och glass i solen innan vi tog en promenad tillbaka till stan för att avsluta dagen på slussvakten där det var torsdagsträffen. Kunde absolut inte bli en bättre dag och vädret har varit med oss! 









Nu är vi snart hemma och jag är helt slut efter en hel dag utomhus. Det blir en stund framför tv innan jag säger god natt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar