2013-04-26

Bebis, fika, häck!

I eftermiddags fick vi finbesök utav Emma, Micke, Levi, Linda, Magnus och Milian. Lova tyckte det var så där kul och satt mest och kollade på Tarzan medans jag fick snosa massa bebis!
Emma och Micke hade med sig Budapestbakelse från Hanna Larsson och jag hade bakat rulltårta. Grabbsen höll sig mest i hörnet för sig själva.

Jag är så himla glad över att flera vänner fått bebisar, fast nu när Lova närmar sig 3 år (trotsåldern) så är jag nog mest avundsjuk!

Avslutade kvällen med en joggingtur på 4 km och sen lite lasagne!

I morgon ska Lova vara hos farmor och farfar en sväng medans jag och Anders åker runt och kollar soffa alldeles själva, lyx! Sen ska vi hem och gräva.. Jag har nämligen köpt 58 meter mårbäckshäck :D













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar