2013-04-14

Selma spa

Befinner mig just nu i en grymt skön fåtölj på Selma spa. Jag och mamma har haft en heldag här. Först bubblade vi i bubbelbadet och bastade. Kl 14 var vi på Detoxbehandling som var så himla underbar!! Först var det en skrubb, sen en lerinpackning som fick verka under tiden jag låg insvept i en värmemadrass och fick ansiktsbehandling. Sen var det ett bad med fantastiska oljor och det hela avslutades med massage och en body lotion. Hela 110 minuter var behandlingen!

Till lunch blev det lax, potatis och en örtkräm. Efterrätten var inte glutenfri så dom fixade en egen till mig ;)

Just nu väntar jag på mamma som är på manikyr sen beger vi oss hemåt. Ikväll blir det räkor och aioli med älsklingen, perfekt avslut på en perfekt dag <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar