2013-04-01

Jönköping

I lördags morse åkte jag, Anders, Lars och Linus till Jönköping. Lova sov hos faster Anki :) När vi kom fram till Jönköping var Lars och Linus på badhuset medan jag och Anders var hem till Emma, Tobbe, Johanna och lilla Theo. Där bjöds det på påsklunch och ett (läs tre) glas vin.

När Lars och Linus var färdiga på badhuset åkte vi till hotellrummet och slappade lite innan vi gick ner och käkade middag på hotellet, jätte gott!!

Efter maten åkte jag och Anders ut och åkte runt lite med Jim, Svensson och Bergman :)
Igår var vi in på mässan!

Haft en super trevlig helg men oj vad jag har saknat min lilla prinsessa! Nu sitter hon och jag i soffan och myser medan Anders fortfarande sover. Sen ska vi ta en tur till Mariebergsskogen :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar