2012-01-12

Aktiv dag!

I morse kom Ida och Tuva hit på kaffe. Det var väldigt länge sen vi sågs så det va himla kul! Man märker verkligen att våra små "bebisar" börjar bli stora tjejer! Dom sprang runt här hemma och lekte, men är fortfarande likadant att dom ska ha samma leksaker även fast det finns hur mycket leksaker som helst(?!)


Lova hade fortfarande pyjamasen på sig när hennes kompis kom i morse.
Här sitter hon och kollar på Pingu.

Sötnosen Tuva visar hur tigern ser ut, haha!!

När Ida och Tuva åkte hem så åkte jag och Lova till Erica på en kaffe. Erica har tjatat efter Lova jätte länge nu så nu äntligen fick hon träffa henne :) Blir ju att jag "passar" på att åka hem till vänner och fikar när Lova är på dagis.. Blev inte länge vi var där för mamma skulle komma hem på lunch.
Det blev pannkakor och ärtsoppa, himla gott!!

Det blev en aktiv dag och jag älskar när det är så, tiden går så mycket fortare. I morgon ska Lova vara på dagis och jag ska passa på att storstäda hemmet så det är fint inför helgen.

Lova i förrgår i sin favvo badbalja.
Hon älskar att bada och här pussas hon med kossan.

Nu ska jag gå ut och väcka lilltjejen som sover, blev en sen tupplur idag när vi har träffat så mycket folk. Snart kommer pappsen hem också!

Kram!!


Tänker på dig Linda <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar