2012-01-04

Julafton

Nu när jul och nyår är över så tänkte jag försöka mig på att blogga igen.


Dagen innan julafton kom Olivia och Anki hit och sov över. Det blev massa julbak och lite förberedelser på julmaten. Julaftons morgon kom svärföräldrarna hit och vi åt julfrukost ihop. På förmiddagen öppnade vi julklappar och jag hade tydligen varit väldigt snäll...


Den här systemkameran fick jag av min underbara sambo!
Sen på eftermiddagen åkte vi in till stan och vidare hem till min familj där det blev mer julmat och tomten kom med paket. Lova är helt tokig i allt vad tomtar heter så det var extra kul att mamma hade fixat en som kom. Inte en min gjorde hon när hon fick syn på den skäggiga tomten..

Tomten, Lova och mormor.




På annandagen gjorde jag min första dag på Sf bio. Fick hoppa in lite extra nu under jul och nyår så på Söndag gör jag sista dagen. Där i mot hoppas jag på att få vara kvar och hoppa in när det fattas folk. Trivs verkligen jätte bra!!

Jag skulle bjuda på fler bilder men det är något som krånglar så det får bli en annan dag.
Nu tackar  jag för mig och lovar att vi hörs snart igen!
Kram Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar