2012-01-16

Magsjuk

I Fredags fick Lova saft och pepparkaka till eftermiddags fika.. När hon sen ville ha mer saft såg jag att den var möglig! Läste på den att den var utan konserveringsmedel så den skulle stå i kylskåpet, det hade jag missat! På fredagskvällen åkte jag hem till Linda på kaffe och hade en jätte mysig/trevlig kväll!

När jag kom hem sen på natten såg jag att Anders hade slängt in våra sängkläder på badrummet.. När jag kom upp satt Lova i sängen jätte glad över att se mamma samtidigt som hon precis hade spytt.. Det var bara 3-4 gånger hon kräktes så både jag och Anders sa att det måste vara saften. Hon var ju så pigg och glad!?

Igår lämnade vi Lova hos mormor och morfar för vi skulle rensa ur vinden bredvid Lovad rum eftersom det ska byggas ut. Jag kände mig hängig och trött och var inte alls sugen på att rensa ( hade faktiskt sett fram i mot det hur länge som helst). När vi var klara så åkte vi hem till mamma som hade lagat lasagne åt oss, när jag ätit upp fick jag springa raka vägen in på toan.. Urs!!

Så sen vi kom hem igår har jag legat på soffan, sov här inatt för att slippa springer i trappen! Anders tog med sig Lova i morse när han åkte till jobbet och släppte av henne hos mormor och morfar.. Nu mår jag bättre, är bara väldigt trött. Anders ska börja träna idag så han är nog på väg till gymmet i skrivandes stund och sen ska han hämta Lova.. Saknar min lilla prinsessa <3

Lite kul va det när jag ställde mig på vågen i morse, -2 kg på 1 dag, jag gillert!! ;-)

Hoppas ni klarar er från vinterkräksjukan!
Kram kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar