2012-01-26

Utbyggnad

Nu har vi dragit igång projekt "Lovas rum". Väggen mellan Lovas rum och vinden ska rivas så hennes rum blir större. Igår kom byggarna kl 7 för att köra igång.

Före


Efter



Dom två rören kommer bli inbyggda i en liten vägg. Där bakom kommer det bli perfekt att ha en kuddhörna och en liten tv på väggen. Dom har beräknat att dom ska vara klara på Tisdag, bilder kommer :)

Lite bilder från veckan (på Lova självklart)..


Prinsessan fick en morgonrock av mormor idag.
Den gick hon nöjt runt med efter kvällsbadet.




Nu ska vi snart gå upp och lägga oss. Ställer klockan på 7 för 7.30 kommer snickaren och sen ska Lovisen på dagis, men innan jag åker i från henne ska jag och fröken ha inskolningssamtal. Sen har jag tid hos frissan (äntligen) och sist men absolut inte minst blir det en fika med min underbara vän Linda.

Kram från mig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar