2011-10-18

Hjälp

Idag slutade jag jobba kl 11.30 (är i kil och hoppar in på ett städjobb när Jenny är i Florida i 2 veckor) och åkte sen och hämtade Lova hos mormor och morfar. Dom skulle ta en tur till "svarta lampan" så jag och Lova följde med och wow va mycket fina lampor dom hade!! Dom har 2:a hands sortering på lampor, hur mycket som helst till väldigt vettiga priser!

Sen åkte vi hemåt och gjorde lite käk. Mätt och belåten fick Lova sova i vagnen en stund medan jag rensade garderoben i hallen och slängde in en maskin tvätt.. Nu har jag nyss hängt kläderna och lova stoppat in underkläderna i torktumlaren. Duktig och hjälper till! Roligast är nog att trycka på knappen så torktumlaren startar! :)

Nu har jag varit uppe och lagt henne så nu ska jag ta en dusch, göra en kopp te och mysa ner mig i soffan och invänta desperate housewife!

Ha en mysig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar