2011-10-07

Mysdag

Den här dagen har spenderats hemma så nu är huset storstädat och tvätten är ren. Vid 10.30 tänkte jag att jag och Lova skulle ta en lite powernap på soffan, Lova somnade som en stock och jag med inte långt där efter och vaknade igen 12.30.. 2 timmar blev det, inte riktigt som planerat.. 

När vi vaknat till liv så blev jag sugen på att baka något fredagsfika, så det blev vanilj bakelser (eller vad man nu ska kalla dom). Skulle göra vaniljhjärtan men eftersom jag inte hade några hjärtformar så fick det bli som det blev. 


"vaniljbakelser"

Lova igår, äter smörgås i sin nya fleecedräkt.



Igår var vi på Lovas första besök hos tandläkaren, det gick jätte bra. När tandläkaren skulle kolla i Lovas mun så gapade hon och sa: aaaa.. Hon kan hon, min tjej! Vi har övat när vi borstat tänderna hemma. 
Hon hade i alla fall fina tänder!
Lekstund innan vi gick in till tandis.

älsklingen <3

Har 2 dagar i rad varit ute och promenerat/joggat med mina älsklingar. Jätte skönt och kul framför allt att få komma ut med Anders, har inte hänt allt för många gånger förut.. 

På väg ut i skogen. 
Nu har vi Karlie och Olle här och har nyss käkat natchos så nu sitter jag här och är äckligt mätt..
Kollar på idol och tycker inte att någon hittills varit jätte bra, men Amanda har ju inte varit uppe på scenen än.. Hon är grym!

Hoppas ni har en trevlig fredagskväll!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar