2011-10-04

Tv kväll!

Idag har jag och Lova varit med Ida och Tuva på Ikea och kollat lite, hittade mycket fint men kom där i från tomhänt. På något konstigt sätt kände jag mig duktig när jag inte köpte någonting?! Efter vi va där åkte vi hem till Ida och gav små tjejerna mat och sen fick dom sova en stund. Medans dom sov åt jag och Ida hennes hemlagade gulasch soppa, super god. Till efterrätt blev det tårta som Ida hade gjort när hon fyllde år, även den va jätte god! Sen vaknade tjejerna (exakt samtidigt) så då fick dom leka av sig en stund innan vi tog bilen och åkte till ÖoB, även där i från kom jag tomhänt, duktigt! Hittade en jätte fin tröja på outletten som får hänga kvar tills nästa månad och sen var vi även inne och kolla i skobutiken där jag hittade ett par vinterstövlar till Lova. Enbart 599:- skulle dom ha för dom, skulle inte tro det va? 


Igår var jag till Bergvik med mamma där jag som vanligt hittade en massa fint till Lova men denna gången fick hon inget av mig, men självklart av mormor ;-) 2 fleecejackor fick hon, perfekt nu när det börjar bli kallare ute. Jag där i mot, fick med mig en vinterjacka hem! Blev inte den som jag visade här tidigare, men nästan.. Samma märke, samma färg men mycket snyggare.. och billigare, perfekt! Så nu välkomnar jag vinter med öppna armar, då jag har köpt vinterjacka och vinterstövlar som passar perfekt ihop!

Warp 799:-

I kväll kära vänner, är mina älskade husfruar tillbaka! Som jag har väntat.. Ska ladda upp med fruktsallad och vaniljsås kvällen till ära! 


Desperate housewife kanal 5 21.00



Sen när husfruarna är slut börjar "99 nya saker man måste göra innan man dör" med Erik och Mackan. Har inte följt det förut men eftersom vi kommer vara med när Anders köper deras motordrivna soffa i något utav programena så måste vi ju kolla! 
Kanal 6 22:00
Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar