2011-10-24

Otippat?

Hej på er!

Helgen har varit väldigt lugn! Anders har jobbat och jag har kollat när lillebror spela innebandymatch. Han va jätte duktig och dom vann med 15-3 ;-)

Igår var vi hemma hos svärmor som fyllde år i Lördags. Det firades givetvis med tårta! Lova fick äta själv.. Hon börjar alltid med skeden men övergår ganska snabbt till handen, enklare så!

Idag har jag jobbat och slutade vid 12.30, sköna arbetstider ändå! När jag kom hem hade hjärtat fixat i ordning käk. Mätta och belåtna begav vi oss mot bergvik där jag skulle köpa lite julklappar men kom där i från med en klänning och 2 pyjamaser till Lova och ett par jeans till mig, inte helt otippat..

I morgon och på Onsdag är jag ledig (fick inte tag på barnvakt) så i morgon blir det nog en sväng till Ikea och inhandla bl.a. lite ljus.

Nu sover Lova så nu är morgonrocken på och ljusen tända, alltså blir det mys framför tv!

Kram från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar