2012-08-31

Dagisbaciller!!

Lova hade "semester" i sju veckor och va inte sjuk en enda gång, förra veckan började hon på dagis och nu är hela familjen jätte förkylda.. Suck! Det var nära att det inte blev något jobb för mig i morse då jag hade feber och kunde knappt andas för jag var så tät i näsan men efter en treo bestämde jag mig för att åka iväg i alla fall, det var sjukt jobbigt men det gick!

Har legat på soffan ända sen jag och Lova kom hem, vi har tittat på Pippi och Bilar och bara myst! Det fick bli ett varmt bad för lillan innan det var dags för "lällingen".

Idag har hon inte sovit någonting på dagis, vilket resulterade till att hon somnade direkt nu på kvällen! Innan har hon sovit en halvtimme på dagis och det har funkat fram till den här veckan.. Vi lägger henne klockan 19 och igår var jag uppe sista gången 20.50, det funkar liksom inte! Hon har även krånglat på natten så nu hoppas jag att det blir bättre..

Så nu hoppas jag på att få sova hela natten och vakna frisk i morgon för jag vill till Oxhälja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar