2012-08-09

<3

Slänger in lite bilder på "nya" bordet. Det som ni ser på bordsskivan är massa lim då gubben som ägde bordet innan har limma nyckelharpor (?!) på de. Jag har stått med en spackelspade och hammare och försökt få bort det men då kom Magnus på den briljanta idéen att använda värmepistol, gick betydligt mycket lättare! Det är mycket jobb kvar men nu är allt lim borta och vi har börjat slipat de. Tillslut ska det på med vit färg och användas som köksbord.

Just nu sitter jag i soffan och är propp mätt, var ute på fram- och baksidan och plockade kantareller så det fick bli en kantarellpaj! Snart ska jag nog gå och lägga mig i sängen och kolla på tv, Anders och Olle sitter och spelar Forza vilket inte intresserar mig allt för mycket..

Måste ju berätta att jag och Anders har varit ihop i 5 år idag, så i morgon ska Lova sova hos farmor och farfar så ska jag och Anders gå på bio och kanske ta en matbit någonstans <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar