2012-08-03

Fika och grillning

Ett inlägg från igår som inte blev publicerat..

I dag slutade jag jobbet kl 9.00 (som resten av veckan), man kan kalla det för en kanonvecka! Men nästa vecka drar det igång på allvar igen.. Nåväl, när kl närmade sig 11 så åkte jag och Lova in till Ikea för en lunch med min "låtsas mamma" Camilla. Alldeles för sällan vi ses så det var riktigt kul! Tusen tack för lunchen och även lampan och sängkläderna till Lovas säng <3

När vi kom hem sov Lova som en stock i bilen så jag bäddade ner henne i vagnen så hon fick fortsätta att sova. Medans hon sussade ute så jag jag in och tog en powernap på soffan, välbehövligt! Lilla tjejen var nämligen vaken mellan 02.00-04.00 inatt?! När jag såg att kl va strax innan 4.00 så sa jag till Anders att jag går ner och lägger mig på soffan, klockan ringer om 2 timmar.. Så med lite sömn i natt så va det väldigt skönt med en powernap på en timma! Nu hoppas hoppas hoppas jag att hon sover hela natten! Från och med i morgon får hon sova högst en halvtimme om hon ens ska sova något alls..

Vid 17.00 kom Emma och Micke hit och grillade. Eftersom både Anders och Micke är utbildade kockar och har jobbat med det flera år så behöver jag väl inte ens berätta hur gott det var? Mums!!

1 kommentar: