2012-08-08

Rent och snyggt!

Idag när jag kom hem från jobbet kom jag hem till ett städat och rent hem. Igår städade jag nämligen i 5 timmar!? Dammade lister och hyllor, bäddade rent i sängarna, tvättade 4 maskiner osv osv.. Så otroligt skönt att ha det städat och iordning till helgen!

Efter lite ärtsoppa och pannkakor fick vi besök av "fammo" och hennes väninna Anette, Lova visade stolt upp hennes rum och alla leksaker. Där efter åkte Anders i väg på KDR möte och jag och Lova åkte till "momos" jobb och hälsade på. Lillan blev överlycklig av att se momo, sprang fram så fort hon såg henne!

Nu ska jag gå ut i garaget och greja lite med ett bord jag har köpt. Ett riktigt gammalt bord men massa jobb men kommer bli hur fint som helst när det är klart, bilder kommer! Köpte även en bänk, lite glasburkar och en jätte rostig kakburk som kommer bli super fin med blommor i..

Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar