2012-08-12

Nakenfis <3

Idag har Lova varit en riktig nakenfis! Först va vi på fika hos Linda och Magnus, försökte få Lova att springa i vattenspridaren men det var mycket roligare att äta vinbär.. Sen när vi kom hem kom mamma, Lars och Linus hit på kaffe. Då blev det ett "dopp" i poolen, i alla fall för Lovas del. Det va himla kul att sitta på kanten och sparka med benen så det skvätte på moffa :)

Har haft en kanon dag idag, fått höra den mest underbara nyheten som jag tyvärr inte kan säga men är oerhört glad <3

En sista sak: någon som vet varför bilderna inte kommer i den ordningen som jag lägger in dom i?? (bloggar genom bloggappen)..

1 kommentar:

  1. Jag avskyr pedofiler och man ska inte vara rädd för dem men vad driver en förälder att lägga ut nakenbilder på sitt barn och visa hennes fitta för allmänheten? Det handlar om integritet men det ordet vet du förmodligen inte vad det betyder så jag ska tipsa dig om att tänka på rätten till ett privatliv och att du inte äger dotterns kropp.Lägg ut bilder på din egen fitta istället om du struntar i din egen inte.....nej visst ja .,...ditt privatliv, Jag kontaktar socialen och polisen eftersom det här räknas som barnporr numera.

    SvaraRadera