2011-01-06

2010 i bilder


Jag fick reda på att jag var gravid i början av Januari (nästan exakt 1 år sen). Båda jag och Anders blev jätte glada man samtidigt kunde vi inte förstå, att vi ska ta hand om ett barn? haha! 

Gravid i v. 17

Magen v.33

Här började vi med trädgården. Kom en lastbil med ett stort lass med jord så det var bara
att ta spaden och krattan och försöka få ut allt jämt och fint. Som tur var fick vi hjälp av min låtsas pappa Lars.


I Augusti hade vi en grön och fin gräsmatta.
Och oj vad den växte. Vi hade nämligen haft på hönsgödsel för att få fart på det. 


När gräsmattan var klar så satte vi ner stock för att få en snygg kant mot grusgången. 


I Augusti var vi iväg till Vallåkra med Lindas bil. Det var mycket att göra veckorna innan vi åkte dit men det var värt varje minut. Hade en riktigt rolig helg. Det blir nästa år igen, dock inte höggravid!  

Sen har vi ju våran omtalade båttur med Micke och Emma. Ni kan ju se hur den slutade..
Dumma stenen i vattnet. 

10-09-23 Kom våran älskade dotter Lova till världen.
Bästa dagen i mitt liv!

Hjärtat! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar