2011-01-09

Omställning på g!

Igår hade vi Jim och Olle här, käkade lite kycklinggratäng och spelade kort. Som vanligt slog jag dom ;-)
I morse väckte jag Lova strax innan 9.00. Hon brukar somna vid 22.00 på kvällen och vakna vid 10.00 på morgonen. Vill få henne att somna tidigare på kvällen så man får lite egen tid. Runt 20.00 skulle vara bra tycker jag så vi får börja med operation omställning nu. Får se om det hjälper något ikväll av att jag väckte henne en timma tidigare.

Jag ska snart börja göra mig och Lova i ordning så vi är klara när Anders vaknar. Idag ska vi nämligen till IKEA och köpa en babyvakt och några krokar (en till köket och en till badrummet). Det är väl det enda som vi har planerat idag, blir säkert en sväng till svärföräldrarna också.

Behöver jag säga att det är fruktansvärt tråkigt väder ute?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar