2011-01-12

I morse vaknade Lova 04.50 och ville ha käk och ville inte somna om sen igen.. Tror hon hade ont i magen för hon låg bara och vred och vände på sig. Jag tänkte att det är väl lika bra att gå upp så vi gick ner och myste lite med pappa som skulle åka till jobbet. Vid 06.00 smattra det till i Lovas blöja så då fick hon en ny och sen somnade vi på soffan. Inte lätt att vara liten och ha ont i magen.. 09.15 vaknade vi igen och nu är hon glad igen, skönt

Idag blir det en tur in till stan och handla lite mat och fixa lite. Sen i em blir det antagligen en promenad med Ida och lilla Tuva. Hon fick sin tjej i Oktober och vi har inte träffats än, så nu är det läge

Ställde mig på vågen nyss, har tänkt att jag ska väga mig varje Onsdag. Helt otroligt att jag har gått ner i vikt efter all choklad, julmust och julmat. -22kg sen BF, jag tackar! 
"Bara" 14kg kvar. 

//Gela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar