2011-01-18

Värsta natten på länge..

Inatt har jag nästan inte sovit någonting . Lova vägrade att sova i sin säng så när vi gick och la oss fick hon ligga bredvid mig. Vid 00.00 vaknade jag och gick in och la henne i hennes säng, då vaknade hon direkt och började babbla som bara den så hon fick lägga sig bredvid mig igen så då somnade hon. Vid 03.00 vaknade jag igen så då fick hon lite mat och sen la henne i hennes säng vilket slutade med att hon började gnälla så Anders gick upp och hämtade henne. Då låg hon bara och prata med Anders och var hur pigg som helst men efter många om och men så somnade hon och sov tills Anders gick upp vid 06.00. Då fick hon lite mat igen och somnade om till 07.30, sen då gav jag upp. Jag är van att hon somnar runt 21.00 och äter ungefär runt 04.00 och 07.00 och sen vaknar hon vid 09.00. Så efter den här natten är jag helt förstörd!
Nu ligger hon ute på altanen och sover så jag funderar på att sätta på babyvakten och lägga mig och vila på soffan en stund. 

Igår körde jag första träningspasset på över 1 år, gissa om jag har träningsvärk?! 
Stod på crosstrainern 20 minuter och trodde faktiskt att det skulle vara jobbigare 
än vad det va så det var ju positivt! 
I morgon tror jag det blir spinning 45 minuter. 

//Gela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar