2011-01-13

Slappis dag!

Vid 11.30 fick vi besök av Lovas mormor, Maria, Rebecka och Leo. Maria och Rebecka har aldrig varit här så dom ville komma ut och se hur jag bodde. Dom tyckte att det var fint och det är alltid kul att höra! 
När dom skulle åka tänkte jag gå ut med Lova så hon fick sova i vagnen så jag gjorde i ordning henne och la ner henne och hon somnade innan jag kom utanför dörren. hehe! Så det var bara att ställa ut barnvagnen på altanen och på med babyvakten. Min lilla goding var trött! 

Idag tänkte jag göra ungefär ingenting! 
Eller jo, jag ska fylla på med ved men det är det enda. 
Skönt att slappa lite ibland. Gjorde ju en stor städning härom dagen så städas behövs inte än i alla fall. 

Fick sålt lite blöjor idag också. Min låtsas pappa har ju köpt med från Norge så jag har ju hur mycket som helst och nu har hon blivit så stor så 3-6 kg blöjorna passar inte längre. Mammas granne har nyss fått barn så hon fick köpa dom 8 paket som var kvar för 30;-/st. Då tjänar både jag och hon på det! Får ta och plocka fram 4-9 kg blöjorna nu. 

//Gela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar