2011-01-22

Idag har jag och älsklingen skaffat oss en varsin iphone 4. Trodde det var väntetid ca 3-6 dagar så jag blev minst sagt glad när dom hade iphone i butiken! Nu är det mycket att lära sig men det ska nog gå bra. 
Är det någon som vet om man kan göra sms-inlägg i bloggen? 
Eller hur man lägger upp bilder på facebook?



Inatt sov faktiskt Lova bra, äntligen
Vi var ute och åkte igår kväll så hon sov i bilen tills vi kom hem vid 00.00, då fick hon ny blöja, pyjamas och käk sen somnade hon om och käkade 06.00 första gången. Det är så hon brukar sova så hoppas att det fortsätter. Hon har blivit väldigt dålig på att sova på dagen. Som i dag tex sov hon i bilen på väg in till stan och sen vaknade hon direkt när vi la henne i vagnen, (som hon inte vill ligga i) så man får sätta henne upp längst fram. Hon är ju en "stor" tjej nu så hon vill sitta upp och se så vi får nog byta till sittdelen snart. 

Nu är Olle på väg hit för att låna garaget en stund, sen blir det nog en tur till stan. 
Men nu ska jag nog trycka lite på min nya kärlek! haha! 

//Gela

3 kommentarer:

  1. Kolla med Carro, Björns tjej, hon bloggar med sin iPhone4 :-) Lycka till

    SvaraRadera
  2. hehe jag som tänkte skriva och så såg jag vad flurka skrev :)
    du går in på inställningar här på bloggen, väljer epost och mobil, så längst ner står det alternativ för inlägg, väljer ett ord i rutan och sparar. Sen går du in på din mail på iPhonen och skapar ett nytt dokument, skriver in hela adressen från bloggen, som om du skickar iväg ett mail till någon. Hänger du med? Björn gjorde inte det men så är ju Björn Björn också :P Jag kan visa nästa gång vi ses annars :)

    SvaraRadera
  3. just det, glömde säga att lägga upp bilder på FB gör du genom appen FB, finns längst upp på sidan :)

    SvaraRadera