2011-04-26

En helg i Jönköping

Har inte blivit så mycket bloggande på senaste tiden och kommer nog inte bli mer då jag hellre spenderar dagarna ute i solen.

Helgen har varit kanon! Lämnade Lova hos morfar och mormor i Fredags och begav oss sen mot Jönköping. Halvvägs dit ville jag vända och hämta lillan men Anders tycker inte att det var en bra ide. När vi väl kom fram och fick checka in på hotellrummet och träffa massa goa människor så kändes det bättre. Helgen har bestått av grillning och kaffe hos Emma och Tobbe, en dag på stan där vi köpte lite kläder till Lova som blev 7 månader i Lördags, till mig själv köpte jag ett par jeansleggins och en bh som jag var i stort behov av! Söndagen var vi inne på mässan. Fanns mycket fint att kolla på men även mycket som man sett förut..
När vi kom hem till Lova så sken hon upp som en sol och sträckte sig efter oss, goding!! Under dom 3 dagarna vi var borta så har hon lärt sig äta själv (flaskan alltså...).

Anders står och spanar ut över Jönköping på hotellrummet.

Utsikt över vättern

Ena delen av hotellrummet

Tog en tur till stadsparken, jätte mysigt!
Emma och Tobbes 7 veckor gamla Teo. 

Lova fick en t-shirt från Elmia :)

Duktiga tjejen kan dricka själv.

Hos Erica i morse. Erica gav Lova en sur godis som hon fick slicka på.. Va inte så gott, haha!
Nu ska jag packa in Emma och Tobbes paket som vi glömde ta med till dom så jag får lägga det på lådan. Sen blir det nog en tur i solen och bränna lite kalorier!

//Gela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar