2011-04-11

Underbara väder!

Helgen har varit lika lugn som vanligt. I Lördags jobbade Anders för det var "däckbytar dag" så jag och Lova spenderade dagen men Linda. Det blev en promenad på 1,5 mil i det underbara vädret och avslutade det hela med en räksmörgås på Pitchers.
Mumma!
Gårdagen spenderade vi ute hela dagen lång. Åkte in till stan och låna Lars släp och sen hem tillbaka och lasta med massa skrot som har legat på gården, rensade även i garaget. Sen kom Jim och Issa på mat, blev självklart grillat när det var så fint ute!



Idag har vi varit hemma hos Linda och druckit kaffe och sen ut på en promenad. Jag och Linda ska vara med på vårruset så nu jädrar ska det tränas!! Inga fel att komma igång med träning och allt vad det nu heter inför sommaren.

När vi åkte från Linda så åkte vi och handla lite och sen hem till Ida på kaffe. Lova och Tuva fick en varsin majskrok, Lovas försvann direkt ner i magen men Tuva försökte trycka in hela på samma gång så hon fick kväljningar, hehe!


I morgon har jag tid hos frissan klockan 11 så då ska Lova mysa med Linda under tiden. Ska göra något roligt med håret, är så trött på det just nu! Och jag har alltid varit sån att jag vill inte vara "som alla andra" i håret så vi får väl se vad slut resultatet blir ;-)

Nu ligger Lova och sover i vagnen så jag tänkte sätta mig i solen med en "Hänt Bild" tidning och bara må gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar