2011-04-07

Ute dag!

Är ju sånt himla fint vårväder (om man bortser från stormen?!) så idag ska jag vara ute så mycket som möjligt. Jag och Lova tog en promenad förut men jag trodde barnvagnen skulle blåsa i från mig så det blev bara en promenad på 30 minuter. När vi kom hem igen så hade posten kommit och där i låg det kort om jag har framkallat så nu har jag suttit ute på altanen medans Lova sov i vagnen och satt in kort i ramar. Köpte två jätte fina ramar på auktion i somras men har inte haft några kort att sätta i så tyckte det var läge nu..

Snart tänkte jag gå ut i garaget och hämta borsten och borsta av altanen och göra den redo för våren! Bort med allt granris och in med vårblommorna.. Får bli en tur till blomsterlandet eller plantagen någon dag och se vad dom har fått in för något fint.. Vi har dock väldigt mycket snö kvar på tomten eftersom vi har skog runt om oss så solen kommer inte riktigt in till oss, men den försvinner förhoppningsvis snart den med.
Kanske ska slänga julgranen som ligger ute på tomten också? Haha!

Inväntar även Thissa som ska komma hit och underhålla mig nu när jag inte har något bil (ena bilen funkar bara sådär). Blir nog många koppar ute i solen, mysigt!

Ha en fortsatt mysig dag i solen!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar