2011-04-18

Fix o trix i trädgården

Den här helgen har vi spenderat ute hela dagarna. Eller i alla fall jag och Lova, Anders har varit i garaget för det mesta för att få ihop bilen inför Elmia till helgen. Jag har satt ner lite lökar och krattat på framsidan så nu är det färdigt för att börja med gräsmattan. Finns en del att göra i trädgården nu, fixa gräsmatta, sätta häck längst med vägen, lägga stock mellan gräsmattan och grusgången och bygga en vedbod.. Kommer bli bra när det är färdigt!

Som sagt så är det Elmia i Jönköping till helgen och jag längtar!! Lova ska vara hos mormor och morfar hela helgen. Kommer vara skönt att vara barnledig och få vara "sig själv" en stund samtidigt som jag vet med mig att jag kommer längta ihjäl mig efter henne.. Mamma och Lars ska gå påskparaden med Lova och klä ut henne till påskhare, stackars barn ;-)

Under veckan har vi inga planer än så länge, idag blir det kanske en promenad med Linda och sen babysim med mormor. Anders är ledig Onsdag, Torsdag, Fredag och även Måndag men antar att dom lediga dagarna den här veckan kommer han spendera i garaget..

Lilla påskharen. 
Ha en toppen dag ute i solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar