2011-04-04

Lite bilder

Jim och Kristoffer 

Nya bilen :-)

Thissa och Lova på Skutan

Gjorde "viktväktarmuffins", fina men det var nog det äckligaste jag ätit!



Matmonstret
I Lördags när vi var hemma hos Jim så kände Anders att våran lilla tjej har fått sin första tand.. Det kanske förklarar varför hon har varit lite gnällig på nätterna. Dom två senaste nätterna har hon sovit bra, det vill säga att hon sovit hela nätterna i sin säng och bara skrikit en gång under natten men då har det bara varit nappen som saknades. Jag la in ett linne i hennes säng som jag hade haft på mig under dagen så det luktar mamma i sängen, kanske det som har resulterat i bra sömn?!

Idag är det planerat en kaffe hos Linda, hem till Malin och hämta min ansiktskräm som jag har beställt och sen vid 15 blir det babysim med morfar! En bra start på veckan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar