2011-04-05

Städning o massa mys

Den här dagen har bestått av en storstädning och massa mys men Lova. Vi vaknade vid 7.30 och vid 9.00 var Lova trött igen så då la vi oss på soffan en stund och både hon och jag sov till 11.00. Sen letade jag fram min energi och började städa. Jag har dammat, hängt tvätt, dammsugit, skurat och lagt alla grejer på sin plats. Så nu har vi ett fräscht hem igen! Vid 15 så somnade vi på soffan igen och Lova sover än, men snart är det dags för lilla fröken att vakna så hon somnar ikväll.

Idag är en sån dag då jag är sugen på allt onyttigt, jag har varit duktig på dagen och druckit min måltidsersättning och ätit frukt men ikväll har jag beställt grillad kyckling men potatissallad och sen ska jag faktiskt unna mig chips och dipp! Åt inget godis i helgen så då är det ok att unna sig lite idag, eller?!

Igår var jag och Lova hemma hos världens bäste Linda som äntligen har kommit hem från Thailand. Hon hade köpt en super snygg plånbok, solglasögon och en tshirt till mig och en klänning till Lova, tusen tack!!



Det är farligt att sitta hemma en hel dag för nu när jag inte haft något att göra så har jag suttit och kollat på massa kläder på H&M hemsida och har givetvis hittat massa söta klänningar till mig.. Får se om sambon tillåter mig att göra en beställning sen ;-)
Nu ska jag väcka lillan och väntar på att pappa Anders kom hem med mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar