2012-04-19

intolerans..?

Jag tror inte det är ett virus som Lova har, hon har varit dålig i magen från och till i flera månader nu. Från och med i morgon får hon glutenfri mat! Vi har fortfarande inte fått provsvaren men det är bättre att testa och hoppas på att det är gluten så hon blir bra någongång. Ringde även till dagis idag så dom skulle kontakta köket så hon får rätt mat även där. Två veckor kunde hon få glutenfri mat utan läkarintyg men då borde vi ha fått provsvaren eller märkt om hon blivit bättre eller inte.
Lider med mitt lilla hjärta <3

Idag har jag jobbat med Sofie och eftersom Lova inte är helt 100 än så fick hon vara hos mormor i dag. När jag slutade åkte jag in till stan för att hämta upp henne men när jag kom hem till mamma kom jag på att det är ju Anders som har bilstolen (han körde dit henne) så det var ju himla onödigt att jag åkte dit. "Offa" kom hem från Norge idag och Lova blev jätte glad över att se honom igen!

Tog min första joggingtur ikväll efter att ha varit förkyld i nästan två veckor. Fy f*n va jobbigt det var!! Det kändes som att börja om från början igen, plus att det blåste en hel del ute. Det blev den korta turen idag men känns skönt att jag tog mig ut! Vårruset närmar sig och paniken börjar komma...

Nu dröjer det inte innan jag intar sängläge, är fruktansvärt trött och i morgon väntas glutenfri frukost för mig och Lova på Råtorp.

Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar