2012-04-01

Keep on running

Ligger just nu på soffan och har nyss tryckt en pizza från Kilspizzan. Den var jag värd idag! Igår var jag nämligen ute med Sofie och Erica. Hade super trevligt!! Träffade min gamla vän Knutte och vi hade hur mycket som helst att prata om så vi bestämde oss för en fika någon dag! Då får jag samtidigt träffa Pamela som är en gemensam vän som han för tillfället bor ihop med.

Över till något annat..
Jag tänkte sätta på mig löparkläderna
och ta en joggingtur men just nu är det snöstorm ute?! Jag får hoppas på att det ger sig snart..
Måste få skryta lite, löpningen har gett resultat på vågen!! Förra veckan vägde jag mig och vägde då 68,3kg.. I morse vägde jag mig på nytt och vågen visade då 66,8kg! Vägde mig 3 gånger för att kolla så det stämde, haha!
Så nu är det bara att fortsätta, målet är att vågen visar 65 kg innan 30 maj då vi åker till Turkiet!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar