2012-04-17

Virus

Så här sliten har Lova varit hela helgen, inte ätit något och knappast druckit något heller.. Igår var hon lite piggare och åt blåbär hos mamma och lite falukorv när vi kom hem. Sen fick hon välling vid 18 tiden och kl 19 kom allt upp :-/ i morse ville hon ha välling så det fick hon och hon fick även behålla det men jag och Anders bestämde oss för att åka in till barnakuten för att få göra en koll.. 1 kg hade hon gått ner men inte så konstigt. Dom sa i alla fall att det var virus (vad annars..) och att det borde gå över inom dom närmaste dagarna. Nu funderar jag på om hon har smittat mig eller om det bara är för att jag varit spänd, ligger i alla fall på soffan med huvudvärk och värk i hela kroppen.

Idag har hon i alla fall druckit massa saft och ätit kex, russin, Risifrutti och allt hon velat äta och är mycket piggare! Har varit riktigt orolig för henne <3

Nu hoppas jag bara att jag inte är smittad för på Lördag blir det Ullared!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar