2012-04-13

Magsjukan?!

Strax efter 8 i morse ringde telefonen när jag var på jobbet, det var dagis som ringde och meddelade att Lova hade kräkts så det var bara att slänga sig i bilen och hämta lilltjejen.. När vi kom hem ville hon ha kex så det fick hon och åt upp det utan problem. Sen gav jag henne en ruta choklad (tänkte att det kanske kan va bra med lite socker och energi) men en stund senare kräktes det upp, på mattan!! Jag tror inte att det är magsjukan för nu sitter hon och äter kex igen.. Hon borde ju inte ha någon matlust om det är magsjukan, det har hon inte haft dom två senaste gångerna hon haft magsjukan..

Ikväll har jag, Anders och min lillebror bokat en bana på Score för bowling. Vi får väl helt enkelt se hur det går med Lova, kräks hon igen så stannar vi hemma!

Hoppas hoppas hoppas!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar