2012-04-23

Ullared

Oj vad mycket fint jag handlade på Ullared!! Fem stora påsar kom jag hem med. Massa kläder till hela familjen, naglar, hårfärg, lampa, naglack, smycken osv.. Peakjackan som Lova har på bilden köpte jag, 129:- Har haft en toppenhelg!!

I Fredags började vi med Glutenfri kost till Lova och hon är nu helt bra i magen igen! Så nu har jag sagt till på dagis så hon får rätt mat denna veckan och på Onsdag får vi förhoppningsvis svar på blodprovet!

Just nu ligger jag i soffan och är helt slut, sprang 4,9 km på 30 minuter efter att vi hade lagt Lova förut. Bästa tiden hittills och jag gav mig fan på att springa hela vägen! Vill bara påpeka att det är 2 uppförsbackar som är fruktansvärda, och långa! Mitt mål är att springa vårruset på Max 30 minuter och jag tror banne mej att jag kommer klara det!!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar