2012-04-06

Nystart!

För och främst måste jag tacka Caroline som fixat min blogg till en mycket mer personlig och fin sida!! Jag är super nöjd med min tjejiga blogg, den handlar ju faktiskt mesta dels om Lova. Tack tack tack!
carolinefin.blogspot.com

Senaste veckorna har Lova varit väldigt dålig på att äta och magen har inte varit helt hundra! Eftersom jag har gluten så var vi i onsdags iväg och tog ett blodprov för att få svar på den frågan! Dom skulle höra av sig så fort dom fick svar så nu håller vi bara tummarna! Tyvärr så har jag en liiiten känsla att det är laktos (?!), tror det är efter att hon druckit mjölk som magen börjat krångla.. Nu har hon inte fått mjölk på 2 dagar och är nu bra i magen.. Hellre gluten än laktos!! Men vi får se vad glutenprovet svarar först, om det inte är det är det väl bara att ta en till blodprov för laktos!

Så vad händer i helgen?
Jo, i morgon ska jag mysa med min kära vän Linda en sväng! Får se vad vi hittar på! På söndag åker hela familjen till Jönköping och sover över hos Emma och Tobbe och på Måndag går vi in på Elmia mässan :) En kanon helg helt enkelt!!

Lite tråkigt att vädret inte är det bästa men hoppas ni får en trevlig helg!

GLAD PÅSK!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar