2012-10-16

Bamse kollektion

Idag när jag slutade åkte jag hem och hängde sista tvätten från igår så nu är huset nystädat igen, skönt! Sen bakade jag glutenfria the kakor som blev sådär. Gjorde en omgång igår som inte alls blev bra, idag blev dom bättre men jag är inte helt nöjd. Jag hade inge pofiber men tänkte att det kanske går ändå (vet inte riktigt vad det är) men kanske är det det som saknas?

När Anders kom hem så satte vi oss i bilen direkt och åkte och hämtade ett vardagsrums bord åt svärföräldrarna och sen vidare hem till Koffa, Jenny, Alice och lilla Harry. Där bjöds det på hemmagjord ärtsoppa och pannkakor. Nu har vi landat hemma i soffan och Lovisen ligger i sängen och sover.

Måste ju berätta att Anders kom hem med massa fina kläder till Lova och även underkläder till mig i Fredags, vet inte vad vi hade gjort för att förtjäna det :P Lovas kläder var från Bamse kollektionen så ingen var nöjdare än hon! Hon fick även en super söt mössa!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar