2012-10-01

Hit och dit

Den här dagen fick jag mycket gjort! Slutade ganska tidigt och eftersom det är första Oktober idag så var vi tvugna och skriva timrapporten. Direkt efter det åkte jag och städade solstudion, sen hem och dammsuga, skura, tvätta och hänga in kläderna i garderoben.. I väg och hämta Lova kl 16, 16.30 kom Anders hem och vi insåg att kaffet var slut så jag slängde mig i bilen och köpte kaffe, när jag kom  hem så bytte jag om och tog en kort springtur på 2,5 km. Sist men inte minst kom Magnus hit, tyvärr var inte Linda med då hon jobbade kvällen, hoppas på en träff i morgon ;-)? Nu är det skönt att sitta i soffan med tända ljus och känna doften från ett nystädat hem.

Trädgården börjar bli redo för hösten. Igår täckte vi över poolen, krattade löv, bar in utemöblerna i förrådet och bar upp den sista veden på altanen. Nu saknas det bara lite ljung och andra fina höstblommor :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar