2012-10-27

Inge i halla.

Som jag sa i förra inlägget så skulle jag komma hem med grejer till Lova från stan, och mycket riktigt så blev det så! Både tofflor, pyjamas och ett par vinterskor till är något jag har tänkt köpa till henne och det blev mycket populärt när jag kom hem! 



Söta kanin tofflor

Nya pyjamasen med favoriten Askungen. 

Ett par "finare" vinterskor så hon slipper ha sina
dagiskängor eller fodrade regnstövlar  på sig jämt. 
 Idag har jag, Lova och mamma/mormor varit hos "Inge i halla" där det var marknad och massor med tomtar. Lova tyckte tomten var lite läskig och ville helst inte kolla på han. Hon fick en klubba av mormor så hon satt snällt i vagnen, dock väldigt kletig! Med mig hem fick jag en krans att sätta på ytterdörren och två tomtar. Tack mamma för en mysig dag :)



En tomte till Lovas rum.



En glad Lova i sin nya klänning. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar