2012-10-22

VAB

Den här dagen har spenderats hemma då Lova har haft sån hosta. Eftersom vi har haft en dag utan regn så har vi varit ute mycket, bra för hostan också. Så fort det blir varmt åt henne så drar det igång :(

Medans Lova har lekt i "sandlådan" så har jag krattat ungefär en miljard löv så nu är äntligen gräsmattan klar för vintern. Sen har jag även rengjort kaminen, torkat av köksluckorna, rengjort under diskhon och dammsugit. Vi gjorde även trolldeg (för första gången faktiskt..) och det tyckte Lovurt var himla skoj att pyssla med, jag där i mot tyckte väl att det var så där roligt när jag var tvungen att dra fram dammsugaren, igen..

När Anders kom hem drog jag iväg och köpte grundfärg så när vi lagt Lova gick jag ut i garaget och målade vitrinskåpet, äntligen har jag börjat!! I morgon kommer kanske Linda hit och hjälper mig så jag kan få in det någon gång :)

I morgon blir det som vanligt igen, Lova ska till dagis och jag ska iväg och jobba!

Och en sista sak: Stort grattis på födelsedagen svärmor!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar