2012-10-25

Inte vilken fredag som helst..

Idag mina vänner, kom jag hem från jobbet så var Anders hemma pga ont i ryggen. Vi har haft problem med våra ryggar länge nu och det beror på våran säng. Vi hade planerat att åka till Ikea i morgon och köpa ny bäddmadrass för det var det dom på ikea trodde vi skulle behöva byta ut. MEN, min underbara sambo hade varit där efter jobbet och köpt bäddmadrassen som vi har kollat på så när jag kom hem hade han fixat i ordning sängen och till och med köpt nya sängkläder som han hade bäddat så fint med. Så nu längtar jag nästan till att få gå och lägga mig och vakna i morgon pigg och fräsch :) TACK älskling!!

Nu är äntligen huset färdigt städat och vi är redo för helgen! Jag har städat och tvättat och Lova har dansat till Bamse och Pippi Långstrump, hon har några riktigt härliga moves. Mamma och pappa fick sig många skratt! Gullunge!!

Och i morgon är det fredag men inte vilken fredag som helst utan lönefredag ;-)
Med andra ord ska jag helt enkelt in till stan efter jobbet och äntligen köpa mig en ny morgonrock. Har en som jag verkligen älskar men den har blivit så stor så det är jobbigt att ha den på sig. Jag ska även köpa en till utav min favorit tröja. Har en vinröd höst tröja men får bli en grå också.. Som vanligt kommer jag nog hem med något till Lova också.

Den här morgonrocken ska bli min i morgon,
Hemtex 299;-

Favoriten!!
H&M 299;-

Den här super söta klänningen  kan nog slinka med hem till Lova, en riktig mys klänning!
Kappahl 179;- 

Nu blir det lite kvällsmat framför lyxfällan,
kram från mig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar